Zorgen voor voldoende en goed opgeleide medewerkers in Zorg en Welzijn, nu en later!

Nieuws

Operationeel manager Utrechtzorg m/v (32 - 36 uur per week)
 
Wij zijn Utrechtzorg. Wij geloven dat je samen meer bereikt. Met meer dan 80 werkgevers in Zorg en Welzijn staan we voor een krachtig netwerk waarin we werken aan een arbeidsmarkt in balans, vandaag en in de toekomst. Utrechtzorg biedt ondersteunende diensten en cijfers en maakt het verschil door in en met het netwerk te vernieuwen, initiëren, versnellen, faciliteren en te inspireren. Kijk voor onze activiteiten op utrechtzorg.net & utrechtzorg.nl.
 
Vanwege de groei van Utrechtzorg zoeken wij een enthousiaste, doortastende manager, die de directeur terzijde staat bij managementtaken op het gebied van bedrijfsvoering, financiën, communicatie, HR en ICT. Maar ook vind je het leuk zelf een aantal arbeidsmarktprojecten voor Zorg- en Welzijn te leiden.

Waar ga je werken?
Bij Utrechtzorg kom je terecht in een klein, flexibel team. Wij werken vol enthousiasme aan arbeidsmarktvraagstukken vanuit ons kantoor in Houten. Maar ook zijn we veel op pad om samen te werken in ons netwerk.

De functie
Het gaat om een nieuwe functie bij Utrechtzorg. Je gaat leidinggeven aan het secretariaat, de project ondersteuners, de financieel medewerker en communicatie. Je legt verantwoording af aan de directeur. De directeur blijft leidinggeven aan de overige collega’s. Wanneer de directeur korte tijd afwezig is neem je haar taken waar. Jouw taken zijn:
  • Opstellen van management rapportages, (jaar)plannen en subsidieverantwoordingen voor Utrechtzorg
  • Monitoring en het genereren van stuurinformatie over de arbeidsmarkt
  • Financieel beheer, je krijgt mandaat om een aantal zaken zelfstandig af te handelen
  • Operationele HR-taken én bijdragen aan professionalisering, samenwerking en goede sfeer in het team
  • Sturing geven aan de medewerkers gericht op corporate en arbeidsmarktcommunicatie
  • Aansturen van ICT en facilitaire zaken als huisvesting
  • Opstarten, aanjagen en faciliteren van gezamenlijke, innovatieve arbeidsmarktprojecten
 
Je bent pro-actief, zorgt voor overzicht en neemt van start tot einde de touwtjes in handen. Je vindt het leuk om een aantal beheersmatige klussen op je te nemen en werkt graag met cijfers.
 
Word jij onze nieuwe collega?
  • Je hebt een HBO/academisch werk- en denkniveau
  • Je hebt ervaring met bedrijfsvoering in brede zin
  • Je hebt ervaring met het coachend aansturen van professionals
  • Je monitort voortgang en brengt resultaten (ook cijfermatig) in kaart
  • Je hebt inhoudelijke kennis over HR-thema’s
  • Je hebt zeer goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden
Je krijgt een jaarcontract voor 32-36 uur per week, met mogelijkheid tot verlenging. Je salaris is (afhankelijk van je opleiding en ervaring) conform CAO VVT FWG 60.
 
Ben je geïnteresseerd?
Wil je meer weten over de functie,
 
Jouw reactie
Jouw korte motivatiebrief en CV kun je voor 19 november mailen naar secretariaat@utrechtzorg.net, ter attentie van Annette de Groot. De eerste ronde sollicitatiegesprekken vindt plaats op maandag  26 november ‘s middags.

Regionale werkgeversorganisaties voor Zorg en Welzijn

Regiokaart

Wil je de contactgegevens opzoeken van de werkgeversorganisatie in jouw regio? Vul hier de 4 cijfers van je postcode in of gebruik de regiokaart.

Zeeland Groningen/Friesland/Drenthe Groot Amsterdam, Zaanstreek, Waterland en Noord-Holland Noord Kennemerland, Amstelland en Meerlanden Utrecht Rijnstreek Rotterdam Haaglanden en Nieuwe Waterweg-Noord Drechtsteden Flevoland Oost-Nederland Gelderland Noord-Brabant Limburg